May 23, 2013

Eu şi părul blond. Ha!

Când eram puştancă mi-a venit ideea să îmi fac şuviţe blonde. Zis şi făcut, mi-am strâns bani şi m-am dus la coafor (pe vremea aia -2001- era maxim, fiindcă nici machiaj nu aveam voie la şcoală), dar era primul an de liceu şi vroiam o schimbare. Acum, prin februarie, am simţit nevoia iar de o schimbare majoră şi mi-am tuns părul meu foarte lung, scurt, asimetric. Mi-a mai crescut între timp... şi ce am zis eu, hai să mă fac blondă (complet). N-am mai fost la coafor, am decis să apelez la viitoarea mea cumnată. Rezultatul? Un blond galben pui. Yuck!
Auzisem de un şampon care elimină galbenul... am dat un google search, se numeşte  Silver reflex şi este de la Kallos. Acum zic Doamne ajută şi am să îl folosesc chiar acum! Mâine trebuie să fiu pretty la muncă. Mi-au ajuns astea 2 zile libere cu pui pui în cap. Urmează să editez articolul şi să scriu un mic review.
 EDIT
Aseară n-am apucat să văd rezultatul (pentru că am adormit)... dar am avut o surpriză plăcută de dimineaţă, cu părul uscat. Galbenul pui a devenit un blond acceptabil. Cred însă că trebuia să pun puţin mai mult şampon şi să stau măcar 3 minute...Oricum, produsul acesta vreau să spun că mi-a făcut părul moale, nu mai este aspru cum era înainte. Încercaţi-l cu încredere! :)

No comments:

Post a Comment